זהו, שכבר לא רק מסתכלים סביב סביב.

כשאתם הורים לילדים קטנים, בעיקר בגילאי הגן, סימני חילופי העונות משתנים. זה לא רק “שוב פורח החצב”, או “כי חורף”. תשכחו מכל מה שאתם עצמכם למדתם בגן. יש כאן קוד אחר, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לפצח אותו:

.
לבוש. אי אפשר באמת לדעת איך להלביש את הבייבי שלכם, כי מזג האוויר משתנה על בסיס שעתי. מומלץ לנקוט בשיטת הבצל (שכבות לבוש), ותמיד לדאוג לסווטשירט שיהיה בתיק. ועוד זוג גרביים. ומעיל. דרך אגב, תקף גם לסתיו. והאמת גם לקיץ, לכו תדעו על איזה מזגן תיפלו בדרך.

 

מחלות. צינון בחורף, וגם באביב (ר’ סעיף קודם). וירוסי בטן – בקיץ. מגיע סוף החורף, אתם נאנחים אנחת רווחה שנשמעת עד ירדן – זהו, נגמרו הצינונים, לא צריך יותר את המכשיר המתועב הזה לשאיבת נזלת (דברים שלא חשבתם שתעשו בחיים!) אז לא. נגמר החורף וטה-דה-דה! מגיעים להם וירוסי הבטן המתועבים. כל כך נוראיים, שאתם מתגעגעים לקקי גב, כי לפחות זה יוצא מצד אחד ויש לו גם גבולות גיזרה.
דרך אגב, לא מחלה אבל חשוב לציין, אם כבר במגעילות עסקינן – לכינים ותולעים אין עונה מועדפת. 🤦‍♀️

 

פינוקי סוף אחה”צ/ חגיגת יום הולדת בגן. לא, זה לא הנחליאלי שמבשר את בוא הסתיו וגם לא החצב, אלו הקרמבואים שבפיצוציות. אותו הדבר גם הפוך, אם הפיצקי שלכם חוזר דביק במיוחד זה כי החלה עונת הקרטיבים. תתפללו שחילקו בטעם אננס, כי הכתמים פחות מתסכלים.

 

צליחת אחר הצהריים. אתם מכירים את הימים האלה – אתם אוספים את הילדים מהגן/ מטפלת, ויש אחר צהריים שלם לפניכם. והאמת צריכה להאמר – לא ברור אם תצליחו להגיע לעבר השני שלו. עשיתם כבר כל כך הרבה דברים, סידרתם כבר כל כך הרבה פעמים את הסלון, הרמתם בפעם השלושים את האוכל שנפל על הרצפה – והשעה היא רק ארבע ורבע. בחורף התחושה קשה יותר – בעיקר בגלל החושך המוקדם ומזג האוויר שלא מאפשר לצאת לאיזה סיבוב בגינה. בקיץ הדילמה היא בין להשאר במזגן או לזלוג כאחרון האולף-ים בגינה השכונתית. בכל מקרה, בהצלחה בצליחה.

 

אז.. מה נותר לאחל? פריחה אביבית נהדרת – כל עוד לא מדובר בעור שלכם או של הבייבי!

 

משטח פעילות ווייז בייבי

קטגוריות:
פינת התכל'ס