פרק 1 מ 3

הצצה לעולם (ולמשטח הפעילות המועדף) של הודיה טיבר

הודיה טיבר בווייז בייבי

הודיה טיבר היתה הבעלים של מיזם אופנה מצליח, אבל כשהפכה לאמא גם הקריירה שלה חוותה מפנה

וכיום היא האישה שיותר מ-35,000 אמהות פונות אליה לעצה 

על איזה משטח לתינוק היא ממליצה?

מה זו הורות פרקטית? וממה צריך להיזהר כשבוחרים משטח? הודיה עונה על הכל

הודיה מגדירה את עצמה כמאמנת הורים וילדים לכלים התפתחותיים נכונים בעידן החדש, אבל אם תשאלו אמהות רבות, הן יגידו לכם שהיא המנטורית שלהן לכל מה שנוגע לגידול הילדים. הודיה בת 38 (אבל נראית הרבה פחות, גם בשיחת זום מהאייפון, כשאין עליה טיפת איפור. החיים לא הוגנים לפעמים), היא במקור מגן יבנה, “גדלתי על הרצפה של הסבתא המרוקאית שלי”, היא מספרת; כיום היא מתגוררת בכפר שמריהו שם היא מגדלת את שלושת ילדיה – שירה (8), יהונתן (6.5)  ומאיה (4).

הודיה לא תמיד חיה ונשמה אימהות, בעברה היא עמדה בראש מיזם מצליח בתחום האופנה, אך ברגע שהפכה לאמא הלב שלה הוביל אותה למקום אחר; היא יצאה ללמוד בעיקר כדי לקבל כלים עבור הילדים שלה; “לא חלמתי שזו תהפוך לשליחות שלי” היא מספרת, “מה שקרה הוא שהאמהות בגן התחילו לשאול שאלות, והחברים שאלו על הילדים ופתאום זה בחר בי עוד לפני שאני בחרתי במקצוע”.

וכך, מטיפול בילדים מהגנים של הילדים ועוד ועוד פניות שהגיעו מפה לאוזן הודיה צברה ניסיון ומומחיות, והתחילה לזהות צורך בוער של אמהות ואבות: “בעולם שיש בו שפע של מידע ואנחנו זקוקים למישהו שיתמצת לנו את הכל ויסביר לנו ‘מה הפואנטה’ של הספרים הגדולים”.

ככה נולדה הורות פרקטית?

“בדיוק. כשהשליחות שלי היא להחזיר להורים את הביטחון שלהם בכוחות שלהם לחולל שינוי ולממש בעצם את הפוטנציאל של הילדים”.

 

טראצו, סיפור אהבה – זה המשטח המועדף על מאמנת ההורים והילדים

עם כל הכבוד להורות פרקטית, מה יותר פרקטי ממשטח שעליו אפשר להניח את התינוק, ולהעניק לו “זמן בטן” ו”זמן אוניברסיטה”? המקום שעליו הוא יתחיל להתגלגל ולזחול ושישמור עליו חמים ונעים. ברור שניצלנו את השיחה גם כדי להבין מה הפייבוריט של הודיה.

 

תגידי, מה המשטח המועדף עליך מהקולקציה של וייז בייבי?

“כשיצא הפלאנר שלי (פלאנר השינה של הודיה, שנבנה כתוכנית שלב אחר שלב, בצורה הדרגתית, מתומצתת וקלה ליישום), ראיתי שאנשים מתייגים את הפלאנר שלי ואת משטח הטראצו  ותהיתי איך זה שיצא משטח בדיוק כמו הפלאנר שלי וככה נחשפתי לראשונה למשטחים. ואני עוברת מבית לבית וכשאתה פוגש הרבה אנשים אתה רואה איזה בחירות הם עשו וכולם בחרו את אותו משטח. הוא לא רק נראה טוב אלא גם עם רמת קשיחות רצויה וחספוס מעולה; לדעתי הפלאנר הוא שותף מושלם למשטח”.

למשטח פעילות טראזו

משטח פעילות טראזו המועדף של הודיה

עד כאן לפרק זה מאת הודיה טיבר, לפרק הבאה הקליקי כאן, שמרו על קשר!

הודיה יצרה במיוחד עבורך קוד קופון שמעניק 20% הנחה על ההרצאות אצלה באתר.

קוד קופון: wisebaby20

האתר של הודיה:  https://hodayataiber.com/video-lectures

הקוד תקף עד ה 1.3.22

לינק למונחון של ווייז בייבי

 

קטגוריות:
פינת התכל'ס