מחפשים את מתנת הלידה המושלמת, כזו שהורים טריים באמת – אבל באמת – צריכים?

 

וייז בייבי ו”תום מטבח משמח” שמחים להציג את האמא של מתנות הלידה, לגוף ולנפש –
גיפט קארד למוצרי ווייז בייבי – מוצרים פרקטיים ומעוצבים לתינוקות מגיל לידה
גיפט קארד לשירות “משחקת בסירים” – שירות בישול אישי, צמחוני וטבעוני בבית היולדת
ואתם יכולים לרכוש את שני הגיפט קארדים בהטבה של 10% הנחה כל אחד!

 

על שירות “משחקת בסירים” מבית “תום מטבח משמח”
כל בית צריך מקרר מלא באוכל מזין, טעם ומשמח גוף ולב. והורים לתינוקות קטנטנים, צריכים שירות כזה אפילו עוד יותר. אחרי כל המולת החודש הראשון, אחרי שהמקרר כבר התרוקן מהבישולים של ההורים, מהעוגות של השכנים ומהטייק אווי השכונתי – למי יש כח וזמן לעמוד ולבשל בין כל שאר הדברים שצריך לעשות?
שירות “משחקת בסירים” מבית “תום מטבח משמח” נולד במיוחד לענות על הצורך הזה. בשלניות מנוסות ומוערכות, שנבחרו בקפידה, באות אליכם למטבח ומכינות תפריט אישי עבורכם – מה שאתם אוהבים, רוצים, צריכים, בהתאם להנחיות בריאותיות וכמובן תחת שמירה על הנחיות משרד הבריאות (מטבח נקי ומתוקתק נכלל בהנחיות האלה, לפחות על פי “משחקת בסירים”)
אתם מוזמנים להכנס לאתר של תום מטבח משמח, לבחור את הגיפט קארד המתאים לכם מתוך מבחר החבילות ליולדות, להזין את הקוד wisebaby10 בעת התשלום בקופה וליהנות מתואר “המתנה הכי טובה ומדוייקת שקיבלתי EVER”  **

 

על וייז בייבי 
ווייז בייבי היא חנות אינטרנטית של מוצרים ייחודיים לתינוקות מגיל 0 עד 5, ששמה דגש על פרקטיות, חדשנות ונוחות, כך שלא רק התינוקות המהממים נהנים מהפריטים, אלא גם ההורים העייפים שלהם.
תוכלו למצוא אצלנו מבחר מתנות, כולל משטחי הפעילות הפופולריים של המותג, אבל האמת – עם שובר מתנה, אתם בעצם קונים להם את החופש לבחור בדיוק את מה שהם צריכים. כשתינוק נולד, הבית מתמלא בשקיות ומתנות של המשפחה והחברים, ולרוב 90% ממה שמקבלים כבר קיים בבית. לכן המתנה המושלמת היא כזו שצריך בבית, ורק ההורים עצמם יודעים מה הם צריכים.
הכנסו  לעמוד הגיפט קארד שלנו, בחרו את הסכום שתרצו לרכוש, הזינו את הקוד wisebabytom10 בעת התשלום בקופה וליהנות מתואר של כבוד של מסדר אבירות המתנות המושלמות בעולם.

 

 

** מוגבל ל – 150 שוברים
במידה ובחרתם שירות הכולל קניות, העלות אינה כוללת את עלות הקניות
אנא שימו לב לאיזורי השירות של “משחקת בסירים” – לכל שאלה מוזמנים לפנות אליהם ישירות
קטגוריות:
פינת התכל'ס